Kotak Iklan

#kata 61

tanpa menoleh belakang ,  aku cuba jadi aku . aku tak mahu hipokrit . buang perkara paling aku suka . dan kalau awak mahu saya , terima saya seadanya ya . kalau tak pun tak apa . = )

aku buang semua yang lepas lepas . ahh ~ mahu kata aku kejam ? biarlah . itu hak kau untuk bersuara . dan melakukan apa yang aku suka adalah hak aku . aku takkan jadi seseorang yang bukan diri aku semata demi kamu . tolong ingat ayat tu sampai bila bila .

bersama ,
terima insan itu seadanya .
terima atas apa yang dia ada .

bukan terima tetapi mengubah .
sama seperti membeli patung dan di-custom-kan atas kehendak kita .
tolong terima seadanya .

Redhzuan Indera yang baru . Inilah aku . Dengan semangat baru tetapi impian masih seperti dulu dulu .

hujan pun dah berhenti . oke . dah petang . rasa nak jogging . 

adiosa semua .

No comments:

Post a Comment