Kotak Iklan

# Dicintai Atau Menyintai


Disebabkan hal hal yang tak dapat dielakkan , gua memang dah susah nak update blog sekarang nie . jadi , sila lah hargai setiap entry yang gua update lepas nie . sebab seperti yang korang sedia maklum , memang susah nak tengok orang sehensem gua yang mampu menulis entry se-awesome gua .

*pause

Gua memang riak pun . kesah ?

Ok , baru baru nie , gua ditanya oleh seorang manusia yang waallahu’alam gua pun tak tahu lakilaki atau perempuan .  disebabkan soalan yang ditujukan pada gua tu , secara tak langsung , gua TER-muhasabah diri gua sendiri pabila gua memikirkan jawapan untuk soalan yang gua dapat tu .

รจ   Salam, semoga abang duan yang awesome, sentiasa dalam keadaan sihat walafiat. Saya disini hanya ingin bertanya pada abang duan yang awesome satu soalan. Tak banyak pun, satu je. Ok, macam ni, saya konpius. Antara dicintai dan menyintai, mana lagi penting? Abang duan yang awesome, tolong jawabkan eh. Sebab kalau abang duan yang awesome tak jawabkan, kemungkinan saya terpaksa menghempas kepala berkali kali ke dinding semata nak cari jawapannya.

yang menderita sakit jiwa,
yang ingin jadi awesome macam abg duan.

Soalan dia lebih kurang macam tu la .

pergi mati pergi mampus siapa nak kata gua perasan . sikit gua tak kesah . gua persetankan je kata kata busuk tu . gua tahu , yang kutuk kutuk gua , semua sebab jeles tak dapat jadi awesome macam gua . ye dak ?

Back to topic , jawapan gua bagi soalan ni ialah , gua pun tak tahu . gua mentionkan kat sini , gua pun tak tahu .

Setiap manusia tu kan berlainan . masing masing ada pendapat masing masing . jadi , kalau ada yang nak bangkang jawapan gua nie , sekali lagi gua nak ulang , pergi mati pergi mampus .

Disebabkan gua pun tak ada jawapan untuk soalan tu , jadi , gua cuma boleh bagi pendapat gua sendiri sahaja . sekali lagi gua ulang , pendapat gua sendiri .

Dan jawapan gua , mana lagi penting bagi seekor burung , kepak kiri atau kepak kanan ?

Gua dah cakap yang gua tak tahu apa jawapan untuk soalan tu . jadi , sekadar itu sahaja yang boleh gua bagi . dah tiga hari gua migrain fikir pasal benda nie . jadi , gua dah taknak seksa diri gua . setakat itu sahaja yang gua tahu .

Sebarang salah silap dari gua , harap dimaafkan . gua pun manusia biasa , tapi kacak macho hensem bergaya , tak lari dari buat silap . 

adiosa .

No comments:

Post a Comment