Kotak Iklan

# Lagu ; Tentangmu (Kertas)

Memang susah untuk cari lagu yang ada jiwa . Lagu ni gua mula dengar dari gua form 3 lagi . Dan bilamana gua terdengar lagu ni , telinga gua macam dah dipaku untuk terus dengar lagu ni sampai habis . Ulang la sebanyak mana sekalipun . Gua tetap akan dengar dari mula sampai habis . Secara jujurnya , gua tersangatlah tertarik kepada lirik lagu ini . Indah . 

Sedapatnya aku ingin kembalikan cinta 
Ungkapkan hati yang pernah aku 
Tanam bersemi selalu

Bukan maksudku membuang hati padamu 
Ingatkan aku kerna kau satu 
Bidadari selalu

Sambut hatiku 
Luruskan aku selalu 
Inginkan kini 
Takkan ku lupa hinggapi aku cintamu

Seharusnya 
Yang kita rasakan di dalam hatimu 
Tak akan pernah ada kebencian terasa 

Sejujurnya
Rasa yang ada yang telah ku rasakan
Tak akan hilang walau badai derita melanda

.

1 comment: